Pravidla věrnostního programu Yankee Candle
- Úvodní ustanovení
- Předmětem tohoto dokumentu je úplná a jasná úprava pravidel („Pravidla“) věrnostního programu Yankee Candle („Věrnostní program“). Tato Pravidla jsou jediným dokumentem, který závazně upravuje pravidla Věrnostního programu. Tato Pravidla mohou být pozměněna pouze formou písemných dodatků k tomuto dokumentu uveřejněných stejně jako tento dokument. Výňatky z těchto Pravidel nebo zkrácená verze těchto Pravidel uvedené v reklamních a propagačních materiálech mají pouze informativní charakter a nejsou právně závaznými pravidly Věrnostního programu.
- Provozovatelem Věrnostního programu je společnost Z - TRADE s. r. o., třída Soukenická 93, Olivětín, 550 01 Broumov, IČO: 455 37 143, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 1676 („Provozovatel“).
- Smyslem a účelem Věrnostního programu je poskytování jedinečných výhod pro všechny stálé zákazníky internetového obchodu http://www.yankeesvicky.cz („Webová stránka“) a značkových prodejen Yankee Candle („Prodejna“), kteří na Webové stránce a v Prodejně nakupují zboží od Provozovatele (vystupujícího v roli prodávajícího); tyto výhody spočívají zejména v možnosti získání odměn a dalších výhod.
- Věrnostní program je nabízen pouze konkrétním fyzickým osobám, a to pro osobní potřeby. Není dostupný právnickým osobám, společnostem, klubům, asociacím a sdružením.
- Zájemci se při splnění podmínek Věrnostního programu stávají členy Věrnostního programu na základě své svobodné vůle, kterou vyjadřují svou registrací do Věrnostního programu. Členství ve Věrnostním programu je bezplatné.
- Vznik členství ve Věrnostním programu
- Členem Věrnostního programu se může stát fyzická osoba starší 15-ti let, která úplně a pravdivě vyplní registrační formulář do Věrnostního programu na Webové stránce nebo na Prodejně, kde uvede své jméno, příjmení, e-mail, v případě registrace na prodejně i telefonní číslo („Registrační formulář“), a dále potvrdí seznámení (souhlas) s těmito Pravidly (jednotlivě jako „Člen“ nebo společně jako „Členové“). Zájemce mladší 15-ti let se může stát Členem Věrnostního programu pouze se souhlasem svého zákonného zástupce, a to v souladu s § 32 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, který je povinen doložit při registraci na e-mail info@yankeesvicky.cz. V případě, že takový souhlas nebude při registraci doložen, je Provozovatel oprávněn registraci daného zájemce do Věrnostního programu odmítnout; případný nárok takového zájemce na členství tímto okamžikem bez náhrady zaniká.
- Bez vyplnění polí Registračního formuláře označených jako „povinné“ není registrace možná.
- Každý zájemce se může do Věrnostního programu zaregistrovat pouze jedenkrát.
- Provozovatel není odpovědný za uvedení nesprávné e-mailové adresy či jiné chyby v Registračním formuláři.
- Registrace zájemce do Věrnostního programu je možná na základě elektronické registrace na Webové stránce nebo registrace na Prodejně, přičemž registrace proběhne až po vyplnění Registračního formuláře.
- Elektronický Registrační formulář odešle zájemce Provozovateli kliknutím na tlačítko „ZAREGISTROVAT SE“, v případě registrace v procesu objednávky zaškrtnutím políčka „Chci se zaregistrovat“. Údaje uvedené v Registračním formuláři jsou Provozovatelem považovány za správné.
- Provozovatel si vyhrazuje právo na odmítnutí registrace zájemce do Věrnostního programu či zrušení jeho členství ve Věrnostním programu, ukáže-li se, že údaje jím vyplněné v polích označených jako „povinné“, jsou nesprávné či nepravdivé.
- Po vyplnění Registračního formuláře, potvrzení správnosti zadaných údajů zájemcem a po jejich úspěšné kontrole ze strany Provozovatele, bude zájemci na jím zadanou e-mailovou adresu odeslán potvrzující e-mail s aktivačním odkazem pro zadání hesla. Zadáním aktivačního odkazu do libovolného webového prohlížeče a nastavením hesla dokončí zájemce proces registrace a Provozovatelem mu bude zpřístupněn jeho osobní členský účet („Uživatelský účet“).
- Vytvořením Uživatelského účtu dochází automaticky k vytvoření elektronické zákaznické karty ve formátu QR kódu, která bude Členovi k dispozici v rámci jeho Uživatelského účtu.
- Nedokončí-li zájemce registraci nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů od doručení e-mailu s aktivačním odkazem pro zadání hesla, bude proces registrace zájemce ukončen, přičemž údaje zájemce uvedené v Registračním formuláři nebudou Provozovatelem dále evidovány či jinak zpracovávány – Provozovatel v souladu s obecně závaznou právní úpravou zajistí jejich odstranění ze svého systému.
- Člen se zavazuje informovat Provozovatele o jakékoliv změně údajů, které uvedl při registraci, a tuto změnu bez odkladu provést v registračních údajích ve svém Uživatelském účtu.
- Přístup k Uživatelském účtu je prováděn přes Webové stránky, a je zabezpečen jedinečným uživatelským jménem a heslem zadaným Členem. Člen je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho Uživatelském účtu, chránit jej před zneužitím a neumožnit využívání svého Uživatelském účtu třetím osobám.
- V případě podezření, že přístupové údaje Člena jsou zneužívány třetí osobou, je Člen povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit Provozovateli.
- V případě, že Člen vědomě či z nedbalosti umožní získání jeho přístupových údajů třetí osobě, ztrácí nárok na výhody z členství ve Věrnostním programu, nerozhodne-li Provozovatel v daném případě jinak.
- Člen bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
- Specifikace Věrnostního programu, Odměny
- Člen získává v návaznosti na jím realizované nákupy zboží na Webové stránce či v Prodejně odznaky a s nimi spojené odměny, tj. slevu na zboží nebo dárek zdarma („Odměna“), přičemž se jedná o:
a) veřejné odznaky, jejichž seznam, podmínky jejich získání a Odměny za získání lze nalézt na webové stránce [www.yankeesvicky.cz/odznaky-a-odmeny];
b) neveřejné odznaky, u kterých podmínky získání nejsou Členům předem známé.
(jednotlivě jako „Odznak“ nebo společně jako „Odznaky“).
- Odznaky jsou přidělovány na základě splnění podmínek k získání Odznaku, nejčastěji splněním dostatečného počtu nebo podoby nákupů na Webové stránce či v Prodejně. Odznak je Členovi přidělen do dvaceti čtyř (24) hodin po splnění všech podmínek k získání Odznaku. Člen je o přidělení Odznaku informován e-mailem včetně informace o Odměně.
- Platnost Odměny je tři (3) měsíce od data jejího získání. Člen má možnost uplatnit Odměnu ihned, jakmile je o Odměně informován e-mailem, přičemž tak může učinit v Prodejnách (mimo outletových prodejen Yankee Candle) nebo na Webové stránce.
- Člen bere na vědomí, že Provozovatel je mu oprávněn zasílat statusové zprávy o tom, že Členovi byl přidělen Odznak (resp. obdržel Odměnu) nebo statusové zprávy informující o tom, že se blíží expirace Odměny.
- Pro uplatnění Odměny na Webové stránce musí být Člen přihlášen ve svém Uživatelském účtu. Pro uplatnění Odměny na Prodejnách se musí Člen identifikovat elektronickou zákaznickou kartou, zaregistrovaným e-mailem nebo telefonním číslem.
- Odměna se uplatní automaticky pokud má Člen v košíku/na pokladně zboží, na které se Odměna vztahuje.
- Provozovatel je oprávněn kdykoliv měnit podmínky pro získání Odznaků, formu Odměn za získání Odznaků i seznam Odznaků.
- Přehled získaných Odznaků nalezne Člen ve svém Uživatelském účtu na Webové stránce.
- Členovi samotným uzavřením kupní smlouvy na Webové stránce či v Prodejně nevzniká vůči Provozovateli, jakožto prodávajícímu, nárok na přidělení Odznaku. Provozovatel je zejména oprávněn odmítnout přidělit Odznak či aktivovat mu Odměnu za získání odznaku v případě, že Člen není při jejím uzavírání řádně přihlášen do svého Uživatelského účtu, či v případě, že Člen jedná při uzavření kupní smlouvy v rozporu s dobrými mravy.
- Na Odznaky a Odměny není právní nárok. Člen bere na vědomí, že Odměn může být omezený počet nebo je může Provozovatel zrušit bez nároku na náhradu.
- Pokud jsou Odměny přiznány, ale z nějakého důvodu je není možné poskytnout, Člen Věrnostního programu nemá právo na finanční kompenzaci.
- Vyplacení peněžitého plnění namísto Odměn není možné a Člen není oprávněn se domáhat výměny Odměn. Provozovatel rovněž neodpovídá za jakoukoli škodu, kterou Člen případně utrpí v souvislosti se svou účastí ve Věrnostním programu nebo s užitím získané Odměny.
- Nabídka Yankee Candle Druhá za 1/2
- Kromě získávání Odznaků je v rámci Věrnostního programu možné rovněž využívat akční nabídku Druhá za 1/2, v rámci které platí níže uvedená pravidla.
- Při nákupu svíčky s příznakem nabídky Druhá za 1/2 v rámci jednoho nákupu na Webové stránce či v Prodejně má Člen nárok na druhou svíčku stejné velikosti a ve stejném provedení s 50% slevou, přičemž sleva je vždy na nejlevnější svíčku ze dvou (2) vybraných svíček. Provedením se myslí velké svíčky, střední svíčky a lodě, kdy nabídka Druhá za 1/2 platí pro následující provedení:
a) Velké svíčky:
- Yankee Candle Classic velký;
- Yankee Candle Signature velký;
- Yankee Candle Signature tumbler velký;
- Yankee Candle Signature tumbler 5 knotů;
- WoodWick loď;
- WoodWick svíčka velká;
- Chesapeake Bay Candle tumbler velký.
b) Střední svíčky:
- WoodWick svíčka střední;
- Yankee Candle Classic střední;
- Yankee Candle Signature střední;
- Chesapeake Bay Candle tumbler střední;
- Chesapeake Bay Candle tumbler s 3 knoty.
- Na další provedení, tj. zejména malé svíčky a svíčky značky Millefiori, se akční nabídka Druhá za 1/2 nevztahuje.
- Pro využití akční nabídky Druhá za 1/2 na Webové stránce musí být Člen přihlášen ve svém Uživatelském účtu. Pro uplatnění na Prodejnách se musí Člen identifikovat elektronickou zákaznickou kartou, zaregistrovaným e-mailem nebo telefonním číslem.
- Sleva 50 % na nejlevnější svíčku ze dvou (2) vybraných svíček se uplatní automaticky, pokud má Člen v košíku/na pokladně zboží, na které se akční nabídka Druhá za 1/2 vztahuje.
- Akční nabídka Druhá za 1/2 neplatí na outletových prodejnách Yankee Candle.
- V případě, že Člen vrací zboží, které bylo zakoupeno v rámci nákupu na Webové stránce či v Prodejně, ve kterém byla uplatněna akční nabídka Druhá za 1/2, a vracené zboží by mělo dopad na přiznání či nepřiznání akční nabídky Druhá za 1/2 v době nákupu, musí zároveň vrátit i zboží, které bylo poskytnuto se slevou v rámci akční nabídky Druhá za 1/2.
- Na akční nabídku Druhá za 1/2 není právní nárok.
- Zánik členství ve Věrnostním programu
- Provozovatel je oprávněn kdykoliv kontrolovat podmínky pro účast ve Věrnostním programu a vyloučit kteréhokoliv Člena v případě jeho jednání v rozporu s těmito Pravidly. Provozovatel si vyhrazuje právo dle svého vlastního uvážení vyloučit jakéhokoliv Člena, u nějž se prokáže, že zneužívá pravidla Věrnostního programu.
- Členství ve Věrnostním programu zaniká z těchto důvodů:
a) Člen Věrnostního programu úmyslně poskytl nepravdivé nebo nesprávné údaje v Registračním formuláři;
b) Člen Věrnostního programu zneužil výhody, které mu Věrnostní program poskytuje nebo jiným způsobem porušil tato Pravidla;
c) Člen Věrnostního programu se registroval do Věrnostního programu opakovaně, zejména za účelem vícenásobného získání výhod Věrnostního programu; v případě opakované registrace do Programu je Prodávající oprávněn odejmout Členovi Věrnostního programu již poskytnuté výhody Věrnostního programu;
d) Člen Věrnostního programu nevyužívá výhody Věrnostního programu déle než dvacet čtyři (24) měsíců;
e) ukončením existence Věrnostního programu na základě rozhodnutí Provozovatele.
- O ukončení členství ve Věrnostním programu bude Člen informován na e-mailovou adresu jím uvedenou v Registračním formuláři.
- Zánikem členství ve Věrnostním programu, nerozhodne-li Provozovatel jinak, zanikají také veškeré další nároky, které souvisejí se členstvím ve Věrnostním programu.
- Ze stejných důvodů může Provozovatel rovněž dočasně pozastavit členství ve Věrnostním programu a odmítnout dočasně využívání přidělených Odznaků a získaných Odměn spojených s členstvím ve Věrnostním programu.
- Ochrana osobních údajů
- Ochrana osobních údajů Člena je poskytována v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
- Podrobné informace o zpracování osobních údajů Provozovatelem jsou k dispozici v dokumentu Zásad zpracování osobních údajů.
- Společná a závěrečná ustanovení
- Tato Pravidla budou po celou dobu dostupná na Webové stránce a v Prodejnách.
- Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv pozměnit nebo upravit Pravidla Věrnostního programu či Věrnostní program úplně zrušit bez udání důvodů a stanovení náhrady, a to bez jakýchkoliv nároků Členů vůči Provozovateli. Každá taková změna Pravidel či Věrnostního Programu bude provedena formou písemných číslovaných dodatků účinných okamžikem zveřejnění na Webové stránce. Změny bude Provozovatel provádět pouze z mimořádných důvodů, zejména v reakci na okolnosti mimo přiměřenou kontrolu Provozovatele, včetně technických či právních důvodů, a za podmínky, že Provozovatel bude vždy usilovat o minimalizaci dopadu na Členy.
- Provozovatele je možné v souvislosti s Věrnostním programem kontaktovat též na e-mailové adrese info@yankeesvicky.cz.
- Účastí ve Věrnostním programu vyjadřuje Člen svůj souhlas s těmito Pravidly a zavazuje se je plně dodržovat. Práva a povinnosti vznikající v souvislosti s Věrnostním programem, která nejsou upravená v těchto Pravidlech, se řídí právními předpisy České republiky.
- Členství ve Věrnostním programu a všechna práva s tímto členstvím spojená, zejména veškeré výhody pro Členy Věrnostního programu, jsou nepřevoditelné.
- Orgánem oprávněným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vzniklých v souvislosti s účastí Člena ve Věrnostním programu je Česká obchodní inspekce, na jejíchž webových stránkách (www.coi.cz) Člen nalezne mimo jiné údaje o způsobu a podmínkách mimosoudních řešení sporů, když toto řízení může být zahájeno pouze na základě návrhu Člena a poté, když se mu nepodaří spor vyřešit přímo s Provozovatelem. Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je dostupný na internetových stránkách České obchodní inspekce.
- Člen má dále právo zahájit také mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Postup mimosoudního řešení sporu není mediací podle zák. č. 202/2012 Sb., o mediaci, ani rozhodčím řízením podle zák. č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízení a výkonu rozhodčích nálezů, a jeho využitím není dotčeno oprávnění Člena obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.
- Provozovatel neodpovídá za jakékoliv technické problémy v souvislosti s účastí ve Věrnostním programu (včetně zejména např. funkčnosti doručovacích či telekomunikačních služeb, internetu nebo e-mailového spojení s Členem).
V Praze dne 31. 10. 2022